هر دو اینترویو به خوبی گذشت

اولی رو خیلی دوست ندارم

ولی دومی رو خیلی دوست دارم بشه


با ح صحبت کردیم

حین صحبت می دیدم یکی داره بهم هینت میده 

که هوی حواست باشه اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی

اینی که هینت میده باید هر روز در من رشد کنه و بزرگ بشه

وقتی قطع کردم خوب بودم 

هر چند صحبتها خیلی جدی گاهی هم ....

ولی ته ش یه لبخند رو لبم بود


رفتم با دوستهای زیادی جوانم مرکز خرید

چیز خاصی نخریدم 

ولی انواع عطرها و فاندیشن ها رو تست کردم

ته دلم راضی بودم بابت اینترویوهای امروز 

و این باعث می شد لذت ببرم از ویندوشاپینگ


یه لحظه تو شاپینگ سنتر اومدم بگم دیدی ح زنگ نزد

بعد خودم رو راضی کردم با هزاران دلیلی که دارم

و خواستم مثل گذشته عمل نکنم



روزهای بهتری به امید خدا در راهه

و من باید این امید رو نه در نوشتن در زندگی واقعی خودم تمرین کنم

به امید روزهای شاد و پرطراوت که من مسئولیت آفریدنش رو دارم


تی شرت مشکیه که پارسال تو تنم زار میزد

امروز دیدم به ! چه بهم میاد

باید ادامه بدم با تمام توان


نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگ اسکای 1389/11/28 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.blogsky.com


دکتر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: استفاده از قلیان ضمن کاهش حجم تنفسی در افراد، خطر ابتلا به نوعی بیماری خطرناک ریوی به نام بیماری مزمن انسدادی ریه را در افراد افزایش می دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد