ح جونم زنگ زد به بهانه ی پولی که از کنسل کردن بهمون برگردوندن

این یعنی پیشرفت



من باید این پروژه نیمه تموم رو به بهترین وجه ممکن تموم کنم

جایی خوندم یا دیدم یا شنیدم که گفته بود توی دنیا هر چیزی رو باید یاد بگیری تا بری پله ی بالاتر و تا وقتی که یادنگیری مردود می شی و روی همون پله باقی می مونی پس باید یاد گرفت تا اون رو پاس کرد و به مرحله ی بعدی رسید

منم می خوام یاد بگیرم این درس رو پاس کنم و برم برای روزهای بهتر و دیگه درجا نزنم


از خونه همسایه صدای ساکسیفون میاد انگار یکی داره تمرین می کنه

دوست دارم این صدا رو


خانم همسایه رو هم دوست دارم لاغر و ظریف و قد بلنده 

هر وقت دیدمش عینک آفتابی زده بود و شلوارک پاش بود بهم لبخند خوبی زده و گفته : های

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد